دکتر مهدی عالم رجبی

متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ جراحی گوارش ( کولورکتال )

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران

جراحی سرطان‌های معده و روده جراحی‌های چاقی (اسلیو؛ بای پس؛ ساسی؛ ساسج) هموروئيد

فعال در بیمارستان‌های فیروزگر؛ جم؛ امید

مشاوره پزشکی آنلاین

مشاوره پزشکی آنلاین

مشاوره پزشکی آنلاین یکی از بسترهای مناسب جهت ارتباط با پزشک متخصص بصورت غیر حضوری است که دارای مزایای بیشماری است. خوشبختانه در سال‌های اخیر پلتفرم‌هایی جهت ارتباط با پزشکان بصورت اینترنتی و آنلاین فراهم شده که بطور قابل ملاحظه‌ای مورد توجه قرار گرفته است. اگر شما نیز جزو افرادی هستید فاصله مکانی زیادی از پزشک خود دارید و یا این که بیشتر وقت خود را درگیر کار هستید و فرصت ندارید تا بصورت حضوری به پزشک مراجعه نمائید می‌توانید بصورت غیرحضوری با پزشک خود ارتباط برقرار نمائید.

مشاوره آنلاین پزشکی دکتر مهدی عالم رجبی

در این مقاله ما به توضیح مشاوره پزشکی آنلاین و این که به چه صورت می‌توانید پزشک خود را غیر حضوری ملاقات کنید می‌پردازیم.

اپلیکشین مطپ

مشاوره غیرحضوری اپلیکیشن مطپ

اپلیکیشن مطب یکی از پلتفرم‌هایی است که امکان ملاقات پزشک از راه دور و یا به عبارتی غیرحضوری را برای شما فراهم می‌کند.

با دانلود این اپلیکیشن از سایت mayap.ir و نصب آن بر روی تلفن همراه خود می‌توانید پزشک متخصص مورد نیاز خود را سرچ کرده و جهت تماس با او در ساعات مشخص شده اقدام کنید.

در صورتیکه از قبل از پزشک خود شناخت دارید و او را انتخاب نموده‌اید می‌توانید با سرچ نام پزشک و یا کد او در قسمت سرچ برنامه؛ ساعات امکان تماس را مشاهده نمائید و اقدام به برقراری تماس نمائید.

مشاوره غیرحضوری دکتر مهدی عالم رجبی

آقای دکتر مهدی عالم رجبی؛ فوق تخصص جراحی‌های گوارشی؛ کولون و رکتوم؛ جراحی‌های چاقی اسلیو و بای پس؛ ساسی؛ ساسج؛ مینی بای پس؛ جراحی سرطان‌های گوارشی؛ جراحی سرطان روده کوچک و بزرگ؛ هموروئید؛ جراحی های لاپاراسکوپی در این اپلیکیشن فعالیت دارند.

جهت مشاوره با دکتر مهدی عالم رجبی می‌توانید پس از نصب و فعالسازی برنامه کد ۱۱۱۱ را جستجو نموده و جهت تماس با دکتر مهدی عالم رجبی اقدام نمائید.

مزایای مشاوره پزشکی آنلاین

مشاوره پزشکی آنلاین مزایای بسیار زیادی دارد که این مزایای فراوان باعث شده تا افراد زیادی نسبت به آن ترغیب شوند. در ادامه به بررسی تعدادی از مزایای مشاوره غیرحضوری با پزشک می‌پردازیم.

دسترسی به پزشک از هر مکان

شما با استفاده از خدمات مشاوره پزشکی آنلاین از هر نقطه و مکانی این امکان را دارید که با پزشک خود تماس برقرار نموده و توسط او ویزیت آنلاین شوید. بنابراین فرقی نمی‌کند که شما در خانه هستید یا محل کار؛ در مسافرت هستید و یا در مهمانی. مشاوره پزشکی آنلاین و از راه دور این امکان را به شما میدهد تا به راحتی و با وارد شدن به اپلیکیشن و تنها با اتصال به اینترنت با پزشک خود صحبت نمائید.

صرفه جویی در زمان

با استفاده از خدمات غیر حضوری پزشکی شما به میزان زیادی در وقت خود صرفه جویی نموده‌اید. ملاقات حضوری با پزشک نیازمند این است که شما به مطب یا به بیمارستان مراجعه نمائيد. با وجود ترافیک و نبود پارکینگ مناسب شما ساعت‌ها وقت خود را در راه رفت و برگشت به مطب پزشک از دست خواهید داد. حال تازه اگر در نظر بگیریم که مطب پزشک در محدوده طرح ترافیک نباشد و شما امکان مراجعه با خودروی شخصی را داشته باشید. در غیر این صورت شما حتی امکان مراجعه با خودروی شخصی خود را نداشته و باید از اسنپ؛ تپسی و … استفاده کنید که هزینه دارد.

صرفه جویی در هزینه

از مزایای دیگر خدمات غیرحضوری تلفنی پزشکی؛ صرفه جویی در هزینه‌هاست. با توجه به این که شما به مطب یا بیمارستان مراجعه نمی‌کنید هزینه رفت و برگشت نمی‌پردازید و از این طریق به میزان قابل توجهی در هزنیه خود صرفه جویی می‌کنید.

تماس تصویری با پزشک

نکته مهمی که در مشاوره آنلاین پزشکی قابل توجه است امکان مشاوره بصورت تصویری است. شما با استفاده از این پلتفرم امکان مشاوره بصورت تماس تصویری با پزشک خود را دارید و پزشک می‌تواند ضمن مشاهده شما؛ مدارک شما را نیز مشاهده نماید و دستورات لازم را به شما ارائه نماید.

نسخه الکترونیکی

خوشبختانه با مطرح شدن و اجرائی شدن موضوع نسخه نویسی الکترونیکی یکی از بزرگترین دغدغه‌ها در خصوص مشاوره آنلاین پزشکی نیز حل شده است.

تا چندی پیش یکی از مشکلات مشاوره پزشکی انلاین این بود که نسخه را چگونه از پزشک دریافت نمائيم. اما حالا با وجود نسخه نویسی الکترونیکی پزشک می‌تواند برای شما نسخه را صادر نماید و شما تنها با مراجعه به داروخانه و ارائه کد رهگیری داروهای خود را دریافت نمائید.

حال که با مزایای بسیار زیاد مشاوره پزشکی آنلاین (غیرحضوری) آشنا شدید می‌توانید درصورتیکه در مورد موضوعاتی مانند جراحی‌های گوارشی؛ جراحی کولون و رکتوم؛ جراحی‌های معده؛ جراحی‌های چاقی؛ اسلیو؛ بای پس؛ ساسی؛ ساسج؛ مینی بای پس؛ جراحی سرطان‌های گوارشی؛ هموروئید و مواردی از این قبیل نیاز به مراجعه به پزشک دارید از طریق اپلیکیشن مطپ با آقای دکتر مهدی عالم رجبی (کد ۱۱۱۱) تماس حاص نمائید.

بدون نظر

ارسال نظر